onsdag 14 januari 2015

Härlig jobb start på 2015

Det märks att terminen har kommit igång, jag får dagligen mejl om intresse av material, som tidigare försöker jag att mejla en gång i veckan, oftast blir det på söndagar!

Dagarna har bara sprungit iväg och först nu har jag tid att titta in här på bloggen. I början av varje termin har vi på jobb extra observations veckor där vi bland annat tittar på var barnen helst gör och var de mest är på avdelningen, vi har redan nu påbörjat lite omändringar på avdelningen och igår efter jobb var jag och min två närmsta kollegor på shoppingtur i bland annat det stora varuhuset (IKEA). Våra snälla vaktmästare satte upp mycket av det vi köpte idag.
Huvudet går på högvarv och nya idéer poppar upp hela tiden. 

Jag kommer att fotografera vår lärmiljö och lägga ut lite bilder här som inspiration.

Ta vara på er!
Kram

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen