söndag 4 januari 2015

Gratis material för nerladdning: vägar

Nu närmar sig starten för vårterminen 2015 och för min del blir det förändringar på vår avdelning med fler barn och en pedagog till, barnen kommer att vara mellan 2½-4 år.
Många av barnen tycker om att leka med bilar och använder i dag bland annat en bilmatta att köra på.
Jag har även gjort egna raka vägar på datorn som vi inte har använt än.
Via Pinterest har jag hittat en sida som har vägar som är raka, kurviga och även rondeller att skriva ut, ni hittar min pinterest sida HÄR.



Sidan är Nederlänsk och heter Kleuteridee, där finns många material att ladda ner, när man klickar på DOWNLOADS uppe till höger på sidan kommer en lista fram med alla material som man kan ladda ner.

Bilderna kommer från http://kleuteridee.nl/

Vägarna hittar ni HÄR för att skriva ut!

För er som har börjat eller ska börja jobba i morgon efter nyår vill jag önska en bra start på terminen!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen