fredag 31 januari 2014

Uppdatering från mig

Här kommer ett litet inlägg från mig. Jag har inte haft kraft och ork att titta in här på bloggen anledningen är min sambos bypass operation.
Jag ser att ni läsare är inne flitigt på bloggen, roligt att ni kommer tillbaka!

Vilken otrolig oro som infann sig hos mig under hela operationsdagen fram till läkaren ringde och berättade hur operationen hade gått. Hela onsdagen var väldig låååång och tiden gick oerhört sakta.

Känslorna åker upp och ner hela tiden, glädjen var väldigt står när telefonen ringde i går middag och det stod Stellan "Love" i displayen. Som ni säker förstår har mina dagar innehållit körning ner till Lund för att besöka Stellan. Han är väldig trött och snurrig av allt morfin han får för att inte ha ont.

Bypass är ett väldigt stort ingrepp, läkarna sågar upp revbenen för att komma åt hjärtat. Under operationen sköts hjärtats jobb av en hjärt-lungmaskin. Om ni är intresserade av att veta mer kan ni läsa här

Jag önskar er alla en trevlig helg!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen